WAŁBRZYSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO
WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI Spółka z o.o.

mail newsletter ankieta

Ankieta

ANKIETA BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA WPWiK

Szanowni Państwo

Celem badania, które prowadzi Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., jest zapewnienie właściwej jakości usług świadczonych przez naszą firmę. Chcielibyśmy poznać Państwa opinię na ten temat i prosić o wypełnienie krótkiej ankiety. Udzielone przez Państwa odpowiedzi będą podstawą planowania działań pozwalających zwiększyć satysfakcję z dotychczasowej współpracy z nami.

1. Proszę ocenić jakość OBSŁUGI KLIENTA (w tym: kompetencje pracownika, uprzejmość, wiedzę, sprawność obsługi):

bardzo dobrze
dobrze
przeciętnie
słabo, źle

2. Jak ocenia Pan/Pani terminowość i jakość realizowanych przez nas usług?

bardzo dobrze
dobrze
przeciętnie
słabo, źle

3. Czy współpracujęc z nami napotkał(a) Pan/Pani jakieś trudności, problemy?

nie
tak

Jeśli tak, proszę podać jakie:

Data wypełnienia ankiety (RRRR-MM-DD):





STRONA GŁÓWNA | MAPA STRONY | KONTAKT | OBSŁUGA KLINTA | © WPWiK. Administrator: Piotr Frąszczak.