Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że od dnia 4 maja 2020 roku wznowione zostało funkcjonowanie Centrum Obsługi Klienta (w tym kasy), z zastrzeżeniem, iż równocześnie w centrum mogą przebywać maksymalnie dwie osoby z zewnątrz. Sugerujemy jednak, aby w miarę możliwości ograniczyć osobiste wizyty w Centrum Obsługi Klienta i nadal załatwiać sprawy poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).

Ponadto informujemy, że od dnia 11 maja 2020 roku nastąpiła zmiana godzin funkcjonowania Centrum Obsługi Klienta.

Nowe godziny otwarcia:

COK

KASA

Poniedziałek

7:00 – 15:00

Poniedziałek

7:10 – 14:30

Wtorek

7:00 – 15:00

Wtorek

7:10 – 14:30

Środa

7:00 – 15:00

Środa

7:10 – 14:30

Czwartek

7:00 – 15:00

Czwartek

7:10 – 14:30

Piątek

7:00 – 15:00

Piątek

7:10 – 14:15

FORMULARZE

Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://cok.wzwik.pl/formularze/

Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami:

cok@wzwik.pl - Klienci WZWIK

cok@wpwik.pl - Klienci WPWIK

lub listownie na nasz adres: WZWiK al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych.

 

SPRAWY RÓŻNE

Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie :

  • telefonicznym:

994 – pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne (awarie)

74-64-88-175, 74-64-88-152 – informacje na temat umów, taryfy, informacje ogólne

74-64-88-130 – klienci indywidualni

74-64-88-146, 74-64-88-172 – klienci Instytucjonalni (firmy, instytucje, wspólnoty)

74-64-88-171 – obsługa techniczna (zlecenia zewnętrzne, wpięcia wodno-kanalizacyjne)

74-64-88-120, 74-64-88-167, 74-64-88-181 – windykacja

74-64-88-113 - księgowość WZWiK

74-64-88-117 - księgowość WPWiK

74-64-88-119, 74-64-88-178 – techniczne warunki przyłączenia

  • poprzez pocztę elektroniczną - na adresy e-mail:

cok@wzwik.pl - Klienci WZWIK

cok@wpwik.pl - Klienci WPWIK

 

ODCZYTY

Jednocześnie od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania - pracownicy Wodociągów Wałbrzych nie będą dokonywali osobistego odczytu wodomierzy (realizowane będą wyłącznie odczyty radiowe). W związku z tym zwracamy się do naszych odbiorców z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy:

  • telefonicznie pod numerami:

74-64-88-175, 74-64-88-152, 74-64-88-130, 74-64-88-146 lub 74-64-88-172

  • poprzez pocztę elektroniczną - na adresy e-mail:

cok@wzwik.pl - Klienci WZWIK

cok@wpwik.pl - Klienci WPWIK

Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy. W przypadku braku informacji o odczycie Wałbrzyskie Wodociągi będą wystawiały faktury w oparciu o średnią wskazań z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych.

Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Podkreślamy, że powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków.